Kúpa nehnuteľnosti

Kúpa nehnuteľnosti v spolupráci s realitnou kanceláriou Konfido vám prinesie veľa výhod. Nielenže vám ušetrí, energiu, peniaze a čas, ale dá vám istotu, že kúpa nehnuteľnosti sa zrealizuje za najvýhodnejšiu cenu.

Správny realitný maklér dokáže nastaviť najlepšiu cenu, vie ukázať a popísať stav nehnuteľnosti čo najreálnejšie, dokáže nastaviť akčnú stratégiu pri kúpe nehnuteľnosti tak, aby bola spokojnosť na oboch stranách obchodného vzťahu. V neposlednom rade vám svojimi službami zaistí vyššiu bezpečnosť pri samotnom obchode a podpise zmlúv.

Naše služby poskytujeme na profesionálnej úrovni.

Kúpa nehnuteľnosti s realitnou kanceláriou Konfido

  • úvodná konzultácia
  • kompletizácia požiadaviek kupujúceho
  • návrh stratégie a postupu nadobudnutia nehnuteľnosti
  • preverenie našich kontaktov a portálov ponúkajúcich nehnuteľnosti
  • vypracovanie ponukových listov a ich zaslanie klientovi s naším odporúčaním
  • prerokovanie vybratých nehnuteľností s klientom
  • sprostredkovanie stretnutia medzi kupujúcim a predávajúcim
  • sprevádzanie klienta pri obhliadke
  • kompletizácia dokumentácie kupovanej nehnuteľnosti (list vlastníctva, pôdorysy, posledný titul nadobudnutia, projektová dokumentácia, energetický certifikát, …)
  • preverenie právneho a skutkového stavu nehuteľnosti
  • zabezpečenie odborníkov, napr. znalec, geodet, notár, právnik…
  • rokovanie o optimálnej cene
  • účasť na rokovaniach s kupujúcim, predávajúcim, ich právnymi zástupcami alebo hypotekárnymi poradcami
  • kompletný servis a pomoc s administráciou spojenou s kúpou nehnuteľnosti
  • príprava komplentnej zmluvnej dokumentácie s externým právnikom, v prípade potreby aj v anglickom jazyku
  • nastavenie podmienok notárskej úschovy kúpnej ceny spolu s notárom alebo vinkulácie kúpnej ceny v banke
  • vyhotovenie a podanie návrhu na vklad vlastníckeho práva
  • doručenie všetkých potrebných dokumentov do podateľne katastra nehnuteľností osobným alebo elektronickým podaním
  • sledovanie stavu a zmien na katastri nehnuteľností od podania dokumentov až do momentu prepísania vlastníckych práv
  • komunikácia s katastrom a klientom v prípade pozastavenia konania na katastri a maximálna spolupráca na bezodkladnom odstránení dôvodu pozastavenia
  • vypracovanie preberacieho protokolu a asistencia pri odovzdaní nehnuteľnosti novému majiteľovi

Ak sa vyskytnú nejaké nepredvídateľné okolnosti aj po ukončení predaja a odovzdaní nehnuteľnosti, snažíme sa klientom zabezpečiť našu pomoc a podporu do takej miery, ako nám to naše kompetencie dovolia.
Odovzdaním nehnuteľnosti novému majiteľovi sa náš vzťah s klientom nekončí.